ساعه الحظ متتعوضش



ههههههههههههههه هو في ايه ؟؟؟؟


.


انا جييييييييييييييييت...... بعد غياب مش طويل اوووي

ربنا ما يكتب عليكم انقطاع النت ابدااااااااااااااا

طبعا اللي متابعينيا من الاول عارفين البوست بتاع (اوعي القطر)

ده اللينك لو عيزين تعرفوا رحله العذاب

http://ilovingcima.blogspot.com/2009/09/blog-post_14.html

اللي خلي مصر قامت ومقعدتش وبناءا علي كده قامت الحكومه المصونه

باستجواب وزير النقل والمواصلات

وبناءا عليه جاءت المفاجاه

واقول تاني ركبت القطر من كوم حماده المتجه الي رمسيس

وهنا المفاجاه المره دي من غير هذار

لاول مره الاقي شبابيك القطر فيها زجاج وكل العربيا ت منوره

والكراسي نظيفه لا وايه كمان الكمثري بيحترمني تصدقوا دي؟.

ولاول مره اقعد انا وصحبي في مربع لوحدينا

ولاول مره مبصش في الساعه عشان اعرف باقي قد ايه


بجد كانت حاجه كويسه بس طبعا
مكنش زي اعلان قطر اهل مصري اللي اقطع

دراعي لو مكنش متصور في استد يو


.

حادث قطار العياط بين الخطأ البشرى


وخطأ الجاموسة




ياااااااااااااااااادي المصيبه ايه ده؟؟؟؟


وبعد كده عرفت ان القطر ده جاء الخط بتاعنا غلط

ونعتذر للساده الراكبين وتلك الغلطه لن تتكرر مره اخررررري

اهي دي بقي كانت ساعه الحظ اللي عمرها ما هتتعوض تاني

قولولي اعمل ايه شفتم بنتعب ازاي عشان نتعلم وبرده مش عاجب

المصيبه ان مفيش ميكروباصات من كوم حماده لرمسيس

وعشان تركب ميكروباص لازم تلف حولبين نفسك :D

طبعا اوعوا تفهمنوي غلط انا ميهمنيش الفلوس :D

ولا يهمني اني اصرف 50 ج عشان استريح :D

اصلي بحب المرمطه اللي في القطر :D

علي الاقل اوفر :D

بتغاظ انا اوووي من نفسي لما كنت بحلم ايام الثانويه اني

ادخل الكليه واركب القطر وابقي راجل مهم وراه مواعيد

دا انا كنت اهطل بشكل
:D

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

هههههههه

اعتقد فعلا ان ركوب القطار نوع من انواع العذاب النفسي والمادي في مصر

تحياتي

zikooooo يقول...

فتاه من الصعيد:
ههههههههههههههههه
يريتها جات علي العذاب النفسي بس
اهو الواحد يقدر عليه
انما العذاب المادي ده هو اللي بيعلم :D
نورتي البلوج

ريمان يقول...

يالهوى ايه اصلوره دى

كل دى ناس متشعلقه ع القطر

لا حول ولا قوه الا بالله

اصلا شر البليه ما يضحك وبيعلقوا الشماعه على الجاموسه

اصلا المفروض يلغوا موضوع القطر ده خالص من البلد دى لان 2000 مهندش اخلوا مسئوليتهم من الناحيه دى لان مفيش ولا قطر واحد فى مصر صالح للاستخدام

(Joudy) يقول...

هههههههههههههههههه

كل قطر وانت طيب

والله مهزلة يعنى ياتموت يا تخرب بيتك لا معادلة متوازنة تمام

ربنا يستر عليك

دمت بكل الخير والسعادة

micheal يقول...

زهقت من موضوع القطارات..كل مرة بنقول نفس الكلام وحفكرك أننا حنردده في 2010 و2010 طول ما البلد مفيهاش أي أساس للتخطيط السليم
تحياتي

سجود يقول...

اولا
حمدا لله ع سلامه النت
ثانيا
وبعد صراع عنيف مع فتح التعليق عشان اعرف اعلق عايزه اقول ان انا مش ركبت قطر الا قليل وبعد موضوع الحوداث مش بفكر اساسا اعدي من ادام محطه القطر لحسان الاقي حادثه حصلت بسبب ان القطار وقف عندما وجد عنكبوت ينسج بيته مما ادي الي حدوث حادث ضخم راح في ضحيته العنكبوت واطفاله الصغار وعلي الهامش نذكر وفاة بعضا من الاشخاص لا يقل عددهم عن 100 فرد يعني حاجه بسيطه ماتت بس الاهم وهو الخبر الاصلي ان استشهد البطل العنكبوت
ههههههههههههه
وجزاكم الله خير

zikooooo يقول...

ريمان:
علي فكره عشان متفهميش غلط دي مش صوره القطر بتاعنا
دي صوره ناس بتحتفل باول قطر في بلدهاا
ده اللي عرفته

يريت يا يحسنوا موضوع القطارات ده يا يلغوه عشا الواحد يستريح
نورتيني

zikooooo يقول...

جودي:
(((
والله مهزلة يعنى ياتموت يا تخرب بيتك لا معادلة متوازنة تمام
))))
ههههههههههههههه
اعمل ايه بقي مانا لو كنت قادر كنت اشتريت طياره وارتحت بس اعمل ايه كل ....
وعلي قد دمه

zikooooo يقول...

مايكل:
ازيك يا مايكل

ايه يا عم التشائم ده انا معنديش استعداد اتبهدل في القطارات اكتر من كده
وربنا هيستر ان شاء الله وهتتعدل يا اما اتغني ويكون معايا فلوس اكتر وساعتها عمري ما هبص للقطر ده تاني

نورتني يا مايكل

zikooooo يقول...

سجود:
الله يسلمك ويخليكي

مشكله التعليق دي قابلتني قبل كده بس مع INTERNET EXPLORER
واتحلت الحمد لله باستخدام fire fox

يالهوووي هو العنكبوت مات؟
لا بجد زعلت

يا بنتي عادي لما الناس هي اللي تموت شوفوا احنا قديه اهي بنقلل الزحمه
وافرحي يا حكومه لولولولوي

سعيد بتواصلك