حد يروح يقولها


ابقي كداب لو قلت اني بحبها انا من اول ما عرفتها عرفت ان كلمه حب مش كلمه عشان تعبر عن الحب,انا ممكن اقبل
كامه عشق لاني بعشقها,علي الرغم ان معظم اصحابي قالولي لازم اني اسيبها عشان هي لعوب غير ان انا عمري
مارحت وكلمتها انتم متعرفوش كلام اصحابي كان بيزعلني كد ايه بس عذرهم انهم خايفين عليا منها بس هما واخدين
عنها فكره غلط هي مش وحشه كده زي الناس ما بتقول دا انتم كلكم بتحبوها ومتقدروش تعيشوا من غيرها اعرفكم علي
صحبتي وحبيبتي وعشقي (السيما)

احب اقولها اني بحبك اووووي وحياتي من غيرك ناقصه حاجه كبيره اوووي

ومتزعليش مني لاني عمري ماكنت شجاع واخدت موقف يقربني منك بس الفرصه ممكن تيجي

اوعوا تعتبروا ان حبي للسيما ده حاجه تافهه او اني ولد فاضي ماعنديش اهتمامات لا بالعكس

بس هو مين فيكم يقدر يقولي ان عمره ماراح السيما او حتي وفر من مصروفه عشان يخرج مع صحابه عشان يروح
ليها؟


مين فيكم لما بيحب يخرج من مود المذاكره مش بيسمع فيلم؟

مين فيكم لما بيحس انه فاضي شويه بيروح يروق كدام التلفزيون؟


يبقي اكيد لازم انكم تعذوروني عشان بعشقها بجنون




هو انا كده بس بزياده شويه

هناك تعليقان (2):

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه يخرب بيتك وقعت قلبي
انا قلت ان الواد بيدق قلبو وبيعرف يحب وكمان من وريا
وتطلع في الاخر بتحب السيما يا منحرف وانا الي احسبك بتحبني طلقني يا احمد حالا :D

zikooooo يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه

انت بتحلم شكلك!!!!
دا انا لازم اخليك تلف المحاكم