هو انتي ليه بعيده كده؟؟؟؟؟؟



نفسي ابقي مسئول عنها عارفين اول خطوه هعملها لما ترضي بيا؟

زي مانتي قلتي بالظبط

هلبسها الحجاب وازين جسمها باسدال ابيض جميل يليق بجمالها الباهر

بس انا عارف انه حلم بعيد اووي وان كان ممكن ان هو يتحقق عارفين ايه اللي هيمنعوا

تحقيقه ,ايوه هم بالظبط شله المنافقين اللي عاملين نفسهم بيحبوها وانهم عارفين مصلحتها

بس يا خساره كل موسم بيضيعوها اكتر ماهي ضاعت بافلامهم البايظه

بس اللي مصبرني علي حبها ان لسه في

بصيص من الامل مخليني مش قادر اسيبها


ريت ابقي مسئول عن المصنفات والافلام اللي بتتعرض فيها

والله بحبك (والله بحب السيما) لامش بحبك انا بعشقك بس يريت تقبلي مني كلماتي البسيطه دي اللي عمرها

ما تعبر عن حبي ليكي :



هو انتي ليه بعيده كده ومستحيله بالشكل ده
فرحه حياتي ومرها ايامي بيكي عشتها

لنتي الحقيقه في دنيا زيف وانتي اللي دبت في حبها بقدر علي الناس كلها
وببقي قدامك ضعيف

وبتعندي وانا دوبني داب قلبي علي كفي افتحيه هتلاقي صورتك ساكنه فيه
حتي وانا في قلبي المرار مبشوفش غيرك ليل نهار يا ورده مغسوله بندي


صافيه ورقيقه وطيبه وبعيده وانتي قريبه يا محيره كل القلوب
بكتب غرامك علي الدروب

وارسم ملامحك علي المدي
هو انتي ليه بعيد كده
بصحي علي صورتك وانام
والاقكي

ينساني الكلام ارسم
امل يبقي سراب واحلم بفرح القاه عذا
ب وانده يجاوبني الصدااااااااااااا

عاشق انا قلبي يعني ومسيري هوصل اكيد والقاكي يا قمري البرئ

لو حتي راح يخلص طريق
والقي طريق غيره ابتدي
والقي طريق غيره ابتدي

ليست هناك تعليقات: