بخ خ خ خ .........اتخضيت؟


ايه رايكم في التغيرات الجديده؟

ياااااااااااارب تعجبكم

طب هي التغيرات للافضل ولا اوحش من الاول؟

انا كنت عايز اغير اسم المدونه يريت

اللي عنده اسم حلو يبعته عشان انا

دماغي باظط من كتر التفكير

يارب حد يبعت اسم حلووو


هناك 4 تعليقات:

Asmaa يقول...

التغيير دا جميل ما شاء الله احلى من الاولانى .. بس الوان الشات بوكس صعبة شوية :D

بالمناسبة انا بحب اوى اغنية قل اعوذ من الشيطان دى و المقطع بتاع شادية .. كنت لسه بتفرج على المسرحية من يومين باين :D

بخصوص الاسم مقدرش اقترح عليك اسم جديد لان اسم المدونة المفروض انه نابع منك انت .. لانها مدونتك
بس هى اسمها الحالى حلو .. انت عاوز تغيره ليه ؟

zikooooo يقول...

جوسيان:السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الف شكر لحضرتك علي رايك ......اانا غيرت الوان الشات بوكس فعلا لانها مكنتش ظريفه
يارب الالوان تكون مناسبه انا حاسس انها اصعب من الاول


انا بس كنت طلبت اسم لان شكلي مواضعي مش هتكون عن
السينما بس ....فكنت عايز عنوان اعم اكتر...

وقلت ان ممكن اللي بيشوف المدونه ومن خلال مواضيعها
يعرف يسميهاااا ممكن باسم مناسب

الف شكر لحضرتك علي زيارتك واسعدتينا جداااا

يريت تشرفينا دايمااااا

Asmaa يقول...

خلاص سميها بحب السيما وحاجات تانية :D

بس الشات بوكس دلوقتى الوانه كويسة

zikooooo يقول...

جوسيان :السلام عليكم ورحمه الله

هههههههههههههه فعلا اسم بحب السيما وحاجات تانيه

اسم مختصر جداااا ومعبر ههههههههههه

الحمد لله ان الالوان طلعت كويسه انا كنت حاسس انها اوحش من الاول بس يارب تعجبكم
وفعلا اني اغير الشات بوكس القديم دي نصيحه في محلها

شكراااااااااااااااااااااااااا لمرورك

ولازم تيجي تااااني