واخر الاخبار مع الظابط الكبير احمد زكي انا بقيت
ظابط مدفعيه
يالهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي

عيب عيب دا انا ظابط في ظابط يقول يالهوي ههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه ظابط مدفعيه
اسود سلاح في الجيش
الحمد لله
اشوفك معايا يا شعت باذن الله مرمي معايا في الصحراااااااااااااااااا

عمر الكوسه ما نفعت معايا والله انا فقري

هههههههههههههههههههه ظابط مدفعيه

اشوفك مدرعات يا شعت
وشكلي مش هتجوز لا في يوم ولا في شهر وفي سنه



مدفعيه يعني هتشمس في صحراء مصر الغربيه او الشرقيه

مدفعيه يعني هيوقفوني علي مدفع الافطار في رمضان

حلوه المدفعيه حلوه
خلاص بقي


الحمد لله


هناك 9 تعليقات:

Hanaa Sayed يقول...

ربنا يساعدك ويقويك ان شاء الله
ولعله خير :)

بس بعد اذنك..
بلاش تدعي علي محمد :D

faten يقول...

ههههههههههههههههههه

ربنا يقويك على اللى انت فيه اصل اخويا كان فى السلاح
مستعجل على الجواز ليه دا هم ما يتلم ههههههههههه
سلام

faten يقول...

قصدى اخويا كان مدفعيه بردوه
غلطه مطبعيه :)

غير معرف يقول...

حبيب قلبي
معلش يابني كلنا لهااااا
يابني عايزك تسترجل كدا شويه وتجمد اماال انتا عايز الجيش يعملك ايه وانتا تخنت ف الكليه من كتر الاكل

لازم الجيش بقا ياخد حقه منك ههههه
بيقلك المدفعيه دي بقا شهر مشروع حرب وشهر عرض ..ربنا يقويك يابني
:P:P

صديقك الصدوق محمد حماده

zikooooo يقول...

زهره الخريف
واللله ان شاء الله خير ليا وهتاكد فعلا لما اخلص خدمتي هعرف اني استفدت من المرحله دي

وبعدين شعت ان شاء الله هيجيله احلي سلاح في الدنيا بس انتي ادعيله
وربنا يوفقكم
نورتي يا زهره الخريف

zikooooo يقول...

فاتن
ازيك يا فاتن اخبارك ايه وايه ااخبار الكليه

وبعدين اعمليلي خدمه واسالي اخوكي السلاح ده نظامه ايه اصل انا معرفش عن السلاح ده حاجه غير سمعته السيئه


...............وبعدين متفوليش كده انا نفسي اتجوز
..................

نورتي يا فاتن

zikooooo يقول...

حماده


ربنا ياخدك ربنا ياخدك ربنا ياخدك


مانت راجل دفاع جوي يعني سلاح الكعب العالي

اني اري الشماته في عينيك

وبعدين احمد زكي يروح اي سلاح ينوره

وبقولك من كل قلبي ربناااااااااااااااااااا ياخدك


ههههههههههههههههههههههه انا الوحيد فيكم اللي دخلت مدفعيه شكلي متوصي عليا جاااااااااااااااااااااااااااااامد

faten يقول...

الكليه تماااااااااام وانا تمام الحمد لله وكمان جبت امتياز وترتيبى الخامسه :)

صراحه افضل انى مقولش تفاصيل عشان كان ظاهر اثار السلاح دا جداا على اخويا :):)

ربنا يقويك بقا نصيبك كدا

zikooooo يقول...

فاتن

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ليه اخوكي حصله ايه بالظبط؟

المهم انه لسه عايش