Tinker Bell and the Great Fairy Rescue


الفيلم ده اكتررررررررررر من راااااااائع
وبسيط جدا والدبلجه بتاعته حلوه ولذيذه

واحسن ما فيه انه خياااااااااااااااااااااااااااااااااااالي اووووووووووووووووووي




ده لينك التحميل لو حد حابب ينزله

http://forums.mazika2day.com/t135206.html

هناك 4 تعليقات:

Mohamed Hamada يقول...

صباااح الخيير يا كبييييير :D
هسمعه وعلي ضمانتك ولو طلع وحش هطلع عينككككك :D:P

سلامووز

zikooooo يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايوه كده اموت واشوفك بتعمل حاجه غير المذاكره
بس الفيلم تحفه تحفه

لو عايز اجيب لك تاني انا عندي حديقه من ده

faten يقول...

السلام عليكم

بصرااحه احيييك جداا

بتشجعنا على المذاكره بطريقه غريبه ههههههههههههههههههههههههه

هو احنا ناقصين :D
بس اكيد"اكيد" هحمله واتفرج عليه بس لو معجبنيش بقااا يبقى ايه الحل؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههههه

سلام

zikooooo يقول...

,وعليكم بالسلام ورحمه الله وبركاته

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اديكي فهمتي الفكره الخبيثه بتاعتي

هو ده مبدئي لو انا مش هذاكر يبقي كله ميذاكرش

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ولو الفيلم معجبكيش انا عندي افلام تانيه كتير اووووووووووووووووي
انتي تؤمري
من بكره الصبح هتلاقي المدونه ملاينه افلام انميشن
متنسيش بقي تبقي تقوليلي الفيلم عجبك ولا لا
نورتيني
سلااااااااام