غرام الافاعي


طول عمري باامن ان حب الوطن غالي وان الواحد لو اشتغل عميل من اجل بلده في اسرائيل

ولو اسرائيل عرفت حقيقتي عمري ما اعترف علي بلدي بس لو جابوا لي تعبان وهددوني بيه وحياتكوا عندي

لاخون البلد باللي فيها واحتمال اشتغل مع اسرائيل
**********************************
التعابين دي اكتر حاجه بخاف بجد منها في الدنيا وممكن اعمل اللي ميتعملش عشان
متعرضش لموقف اني اشوفه من بعيد
****************************
ممكن اسميها فوبيا وفي نفس الوقت بحب اشوفها بس طبعا
وهي محبوسه في قفص فولاذي يعني بترعب منها وبحبها معرفش ازاي
ببقي مزهول من الناس اللي بتربي تعابين في البيت لالا لا لا
ازاي ده؟؟؟؟؟؟
******************************
وبرده بعشق افلام الاناكوندا بكل اجزائها واي مقطع عن التعابين
***********************************
ربنا ما يكتب عليا برؤيه تعبان وجهه لوجهه بدون حواجز
يالهووووووووووووي لو الواحد صحي من النوم ولقي في حضنه افعي
ولا لقي افعي في جيب الجاكت لا بلاش كفايه تصوارات مرعبه
********************************
طب واتعذب انا لوحدي ليه طب خدوا شويه الصور الرومانسيه دي عشان
تعرفوا انا بتعذب ازاي
اهو هو ده بقي غرام الافاعي بحبها وبخاف اشوفها








انت بتعمل ايه حرااااااااااااااام والنبي مانا دي اختي مني





ضميني حسسني بوجودك









نفسي اعرف الناس بتخاف مني ليه؟؟؟؟








































يااااااااااااااااااااه من زمان مقعدتش في مكان رومانسي لوحدي
وحشتيني يا الفت


هناك 15 تعليقًا:

ريمان يقول...

اوووووووووووو ياااااااااااا

ايه الصور دى

ههههههههه اللى عجبنى اوى بجد التعليق ع الصور

ههههههههههههههه

توبيك لذيذ بس نخيف برضه

غير معرف يقول...

ههههههههههههه

طبيعي تخاف منها ... كلنا هذا الرجل

تحياتي

(Joudy) يقول...

ما انت طلعت خواف إنت كمان أهوه لازم يعنى تيجوا على عقدنا وتضغطوا ده ايه الناس دى ههههههههههههههه انت لو أخويا هحطلك تعبان لعبة فى جيبك وأقعد أتفرج عليك ههههههههههههههههههههههه


دمت بكل الخير والسعادة

سجود يقول...

السلام عليكم
يمامااااا ايه ده التعبان ده
ليك حق تخاف منه

سجود يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
مشخبطاتي يقول...

السلام عليكم..

ههههه..اوعى تقول إنك بتخاف على الملأ..أصل ألفت تاخد بالها وتجيبلك واحد منهم..!!

صور جامدة وتعليقات ظريفة جدن :)

تحياتي.

مي يقول...

حرام عليك والله مابعرف انام من لصور دىىىىىىىىىىىىى
رعببببببب يا ماااااااااااامى ليه كده يازيكو ده احنا بنحبك عااااااااااااااا

اقصوصه يقول...

ما احب الافاعي :(

احسها شي مخيف!

zikooooo يقول...

ريمان:
ازيك يا ريمووو
مرسي علي رايك وشكرا علي تواجدك

zikooooo يقول...

فتاه من الصعيد:
كويس ان في حد بيخاف من الافاعي زيي
اسعدني تواجدك

zikooooo يقول...

هههههههههههههههههههه

ماشي ماشي ياجودي ايوه انا بخاف في حاجه بقي
اشمعني انتي يا بتاعه العفاريت ههههههه
مع احترامي لكل عفريت

نورتي يا قمر

zikooooo يقول...

سجود:

مش ليا الحق برده يا سجود
نورتيني

zikooooo يقول...

مشخبطاتي:

ههههههههههههههه
لا لا انا واخد حذري من الفت بس اقولك الحق انا بخاف من حمدي جوزها اصله مرعب جداااا
شكرا علي رايك في البوست
دومت بكل خير

zikooooo يقول...

مي:
ازيك يا مي
لو الصور بتضايقك انا هشيلها عشان خاطرك وعفوا علي الرعب الغير مقصود
دومتي بسعاده

zikooooo يقول...

اقصوصه:

بتحب الافاعي
هههههههههه
طب خاف علي نفسك بقي الا يحبوك تبقي مشكله جااااااااامده

دومت بكل خير ونورت البلوج